
Naše hodnoty, poslání
- Dodáváme čerstvé květiny za příznivou cenu inovativními i tradičními způsoby
- Odlišujeme se nadstandardními službami, zákaznickým servisem a nápady
- Vytváříme příjemné pracovní prostředí, vzájemně se motivujeme a respektujeme se
- Využíváme rozumně zdroje k dosažení zisku, budování sítě a zkvalitňování služeb

Filip Šatra
jednatel

Andrea Šatrová
vedoucí florista

5 otázek
Proč jste společně otevřeli květinářskou firmu?
Filip: No, květiny a zahrada jsou moje hobby, o tomhle byznysu přemýšlím už řadu let a pospojovaly se všechny souvislosti. Věřím, že jsme udělali správné rozhodnutí.
Andrea: Oboru se věnuji dost dlouho, vystudovala jsem ho, jako florista jsem pracovala pro cizí řadu let a nabírala zkušenosti. Je čas na změnu a rodinná firma je pro mne nový směr a výzva.
Jak se odlišujete od ostatních?
Filip: Dá se říct, že jsou to detaily i celý koncept. Něco děláme tradičně, ale řadu věcí se snažíme dělat inovativně. Rozhodující jsou pro nás kvalita, péče a nápady. To jsou tři hodnoty, které promítáme do všeho, co děláme.
Jaké jsou vaše oblíbené květiny?
Filip: U mě je to jasné. Můj favorit jsou gerbery. Když přijdu do květinářství, první zvažuji kytici z gerber. Poslední dobou jsem si oblibil Alstromerie.
Andrea: :) Každá květina je pro mě něčím hezká, jsem florista. Pro sebe mám ráda gerbery, jsou pestré, jednoduché, chryzantémy pro jejich specifickou vůni, ale i další.
Co znamená váš slogan "čerstvě čerstvé květiny"?
Filip: Přiznávám, je to trochu hra se slovy, ale záměrně vyjadřuje co děláme a s jakým cílem. Chceme, aby zákazníci věděli, že květiny jsou čerstvé, když je nakupujeme, když jsou vázány do kytic a děláme maximum pro to, aby kytice vydržela čerstvá co nejdéle i doma.
Co dál?
Andrea: Dělám, co mě baví a co umím. Mám fantazii, dokážu nápad zrealizovat a květiny ke mně prostě patří. Je příjemné za sebou vidět kus dobré práce a doufám, že to zákazníci poznají a příště si vyberou zase kytici od nás.
Filip: Mojí úlohou pro další období je rozvíjet a posouvat naše služby, tým a budovat značku. Nedílnou součástí každého týdne je kontakt se zákazníky. To mě inspiruje. Osobní výzvou pro mě je efektivně uřídit agendu celé firmy a přitom udržet balanc mezi prací a rodinou.